عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب

ساخت وبلاگ

گرگ فراری کرج پیدا شد

اخبار حوادث پایشگر- مدیر مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران کرج گفت: گرگی که چند روز پیش از مرکز نگهداری پارک چمران فرار کرده بود پیدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، شیردل نوری گفت: بعد از چند روز جستجوی شبانه‌روزی توسط پرسنل مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران، نیروهای محیط زیست، آتش‌نشانی و شهرداری، امروز موفق به زنده‌گیری گرگ فرار کرده از مرکز حیات وحش شدیم.

وی ادامه داد: با بر اساس اطلاعات دریافتی از شهروندان، این گرگ در محدوده کلاک ردگیری شد. با شناسایی مسیرهای تردد این حیوان و تله‌گذاری، بلاخره موفق شدیم با شلیک دارت بیهوشی آن را زنده گیری کنیم.

وی توضیح داد: خوشبختانه حال این گرگ خوب است و شب گذشته را در مرکز حیات وحش پارک چمران سپری و امروز به پارک پردیسان تهران انتقال داده می‌شود. با تلاش تمامی همکاران به ویژه ماموران محیط زیست توانستیم بدون هیچ آسیبی این گرگ را زنده گیری کنیم و شهروندان را از نگرانی در بیاوریم.

پیش از این مدیر مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران کرج با اشاره به فرار یک گرگ از این مرکز گفته، این گرگ برای شهروندان خطرناک نیست.

شیردل نوری با اشاره به اینکه گرگ فرار کرده از این مرکز خطری برای شهروندان ندارد، اظهار کرد: این گرگ از زمانی که دو سه هفته بیشتر نداشت به دلیل بیماری به این مرکز منتقل شده و مدت‌ها تحت درمان بود.

وی ادامه داد: گرگ مذکور اهلی است و خطری برای شهروندان ندارد. این گرگ از یک سال پیش در این مرکز نگهداری می‌شد و به زندگی با انسان‌ها عادت کرده است.

نوری با اشاره به دلیل فرار این گرگ گفت: این گرگ از صدای ماشین سنگینی که در محوطه این مرکز در حال تردد بود ترسیده و فرار کرده است.

مرجع اخبار رسمی

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 302 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:34

اولین تصویر از بازی الناز شاکردوست در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» منتشر شد.

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

اشک و فریاد النازشاکردوست در «شبی که ماه کامل شد»/ عکس
به گزارش افکارنیوز ، چهارمین فیلم سینمایی نرگس آبیار که به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی ساخته شده، یک عاشقانه متفاوت نسبت به آثار قبلی اوست که الناز شاکردوست و هوتن شکیبا دو نقش اصلی آن را ایفا می‌کنند.

الناز شاکردوست با یک بازی متفاوت در «شبی که ماه کامل شد» حضور دارد و این اثر سینمایی تجربه تازه‌ای در کارنامه کاری او محسوب می‌شود.

«شبی که ماه کامل شد» چهارمین فیلم نرگس آبیار است که به یکی از موضوعات ملتهب پرداخته است. این فیلم روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

شبی که ماه کامل شد

نقش این دختر جنوب شهری را الناز شاکردوست بازی می‌کند و هوتن شکیبا بازیگر نقش جوان شهرستانی است. این جوان کسی نیست جز عبدالحمید ریگی.

شبنم مقدمی هم نقش مادر همسر عبدالحمید ریگی را بازی می‌کند و درواقع شاکردوست دختر اوست. فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، و.. دیگر بازیگران «شبی که ماه کامل شد» هستند.

 

نرگس آبیار کارگردان این اثر سینمایی تجربه حضور در جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های «نفس»، «شیار ۱۴۳» و «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند» را داشته است که زنان حاضر در هر سه فیلم او توانسته‌اند جوایزی را از جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی دریافت کنند. .

«شبی که ماه کامل شد» در بخش مسابقه اصلی سی‌ و هفتمین جشنواره فجر حضور دارد و نمایش خود را از روزهای اول جشنواره در سینماهای مردمی و با حضور عوامل فیلم آغاز می‌کند. همچنین نمایش این فیلم در سینمای رسانه‌ها، ۱۴ بهمن خواهد بود.

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 307 تاريخ : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 14:38

ارزش خودروهای داخلی بالاخره با وعده ارتقا تیراژ و عرضه تولیدات به بازار، بالا رفت و از ابتدای بهمن سال جاری نیز به‌نوعی آزاد خواهد شد؛ این در حالی می باشد که ایجاد خودروسازان روندی روبه پایین دارد و با دقت به وضعیت کنونی از لحاظ سیاست خارجی و اقتصادی نیز چشم‌انداز مثبتی در بخش ساخت قابل تصور نمیباشد . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی
کاهش 
قیمت خودرو در بن‌بست تولید به گزارش افکارنیوز، وسط هفته قبل بود که پس از سه ماه تایید و تکذیب، طلسم قیمت‌گذاری خودروهای پرتیراژ شکسته شد و وزارت صنعت،معدن و تجارت جواز ارتقاء بها را برای خودروسازان صادر کرد . طبق تصمیم این وزارتخانه، خودروسازان می توانند در تراز نخست، ۳۰ درصد به بها تولیدات پرتیراژ (زیر ۴۵ میلیون تومانی) خود افزوده و چکیده از تعهدات‌شان (پیش‌فروش‌های انجام گردیده با موعد تحویل حدفاصل اولِ شهریور تا انتهای دی‌ماه امسال) را با قیمت‌های تازه عملی نمایند . در تراز دوم که عملا به معنای آزادسازی قیمت‌ها میباشد و اولِ بهمن امسال کلید خواهد خورد، خودروسازان می‌توانند بها تمام محصول ها خویش را براساس لبه بازار گزینش کنند . بر این اساس، بها خودروها تا ۵ درصد زیر نرخ روز بازار قابل ارتقا می باشد و پیش‌فروش‌های قدیم و آینده با قیمت‌های لبه بازار اجرایی خواهند شد . 

طبق وعده وزارت صمت، صدور جواز افزایش قیمت به‌خصوص قیمت‌گذاری در لبه بازار، منوط به ارتقا تیراژ است، به نحوی که خودروسازان ملزم می‌باشند قیمت‌ها را به واسطه بالا بردن تولید، پایین بیاورند . 
حال پرسش اینجاست که آیا امکان تحقق این هدف وجود دارد؟ 
با نگاهی به مراحل ساخت خودروسازان در سال جاری و در حیث تصاحب کردن وضعیت خاص سیاسی و اقتصادی کشور، می‌توان پاسخی واضح به این پرسش اعطا کرد . در درحال حاضر حاضر با اعتنا تحریم‌های مشقت بار ایالات متحده ایالات متحده در مقابل کشورمان که فرایند تامین قطعات و مواد نخستین خارجی را مختل کرده، تیراژ روندی نزولی را به خود می‌بیند . در نهایی آمار ارائه شده، ساخت خودرو در کشور طی آذر این سال و در مقایسه با ماه شبیه سال گذشته، ۷۲درصد افت داشته است . همچنین تولید ۹ ماه این سال نیز نسبت به دوران هنگامی شبیه سال گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش را به ثبت رسانده می‌باشد . پروسه ایجاد ماهانه خودروسازان هم به‌خصوص از خرداد به سپس و به استثنای مهر ماه، افت تولید را نشان می دهد . نکته اصلی دیگر اینجاست که خودروهای ارتقاء ارزش یافته فعلی (زیر ۴۵ میلیون تومانی‌ها) مراحل نگران‌کننده‌ای در ساخت طی خرداد ماه به آن گاه داشته‌اند و این نشان می دهد تامین قطعات آن ها به‌عنوان محصولاتی با ایجاد باطن بالا، به شدت مختل گردیده هست . در نموداری که به چاپ رسیده، روند تولید و ارزش خودروهای داخلی با مقایسه فی مابین اردیبهشت و آذر امسال بررسی شده است . اعداد و ارقام همچنین نشان می دهد خودروسازی جمهوری اسلامی ایران حتی پیش از اعمال رسمی تحریم‌های ایالات متحده در نیمه مرداد، به سمت کاهش تولید رفته می باشد . آمریکایی‌ها هجدهم اردیبهشت ماه این سال از برجام و توافق هسته‌ای بیرون شدند، ولی به دور نخست تحریم‌های آنها که خودروسازی را در اولویت داشت، نصفه مرداد به اجرا درآمد . با این هم اکنون پروسه ساخت نشان می دهد خودروسازی جمهوری اسلامی ایران عملا پس از نقض برجام گرفتار گردیده و روندی بالا به پایین را در تیراژ پیش گرفته می باشد . در فی مابین خودروهای داخلی، پراید به‌عنوان پرتیراژترین محصول، تیراژی ۲۱ هزار و ۳۱۹ دستگاهی در اردیبهشت امسال داشته می باشد و این در حالی است که سایپایی‌ها در آذر ماه صرفا ۵ هزار و ۴۰۸ دستگاه از این جنس را تولید کرده‌اند . بنابراین تولید پراید در آذر و نسبت به اردیبهشت، ۷۵ درصد افت کرده است و در مقابل، ارزش آن طبق فرمول لبه بازار، ۵۷ درصد بالا خواهد رفت . همچنین تیبا هم با وجود آنکه در اردیبهشت ماه ۲۱ هزار و ۶۷۵ دستگاه تیراژ داشته، در آذر ماه افتی ۸۰ درصدی را به خود دیده میباشد . این در حالی است که قیمت تیبا مطابق با فرمول لبه بازار ۴۰ درصد بالا خواهد رفت . 

دیگر خودروی داخلی به نام پژو ۴۰۵ نیز شرایط چندان بهتری نسبت به پراید و تیبا ندارد . این فرآورده تیراژی ۱۱ هزار و ۵۶۰ دستگاهی در اردیبهشت ماه امسال داشته البته در آذر ماه متحمل افتی ۷۱ درصدی گردیده و تیراژ آن به کمتر از ۳ هزار و ۴۰۰ دستگاه رسیده می باشد . با این حال البته بها پژو ۴۰۵ طبق فرمول حاشیه بازار، بیش از ۶۰ درصد بالا خواهد رفت . 

ولی نظارت وضع و اوضاع ایجاد و ارزش سمند نیز نشان می‌دهد این جنس نیز با وجود بالا رفتن قیمت، تیراژ پایینی دارااست . جمهوری اسلامی ایران اتومبیل در اردیبهشت ماه این سال ۸ هزار و ۲۰۸ دستگاه سمند ساخت کرده، با این درحال حاضر تیراژ این مال در آذر ماه به ۲ هزار و ۵۷۴ دستگاه رسیده تا افتی ۶۸ درصدی یقه آن را بگیرد . در مقابل اما قرار می باشد بها سمند با فرمول کناره بازار ۷۰ درصد بالا برود . بررسی تیراژ و بها حاشیه بازار بقیه خودروهای داخلی هم نشان می‌دهد تناسبی میان تیراژ و قیمت کناره بازار آن‌ها نیست . با این حساب، به وقوع پیوستن وعده وزارت صمت مبنی‌بر کاهش قیمت خودرو از حوزه‌ ارتقا تیراژ، با تردیدی دور از شوخی مواجه است و قطعا اگر خودروسازان با همین فرمان به ایجاد ادامه دهند، افزایش ایجاد و کاهش قیمتی در فعالیت نخواهد بود . 

قطع از منطق آمار که آینده‌ای روشن را از ساخت خودرو در میهن متصور نمی‌سازد، وضع اقتصادی و سیاست خارجی سرزمین نیز بر بهبود حال و روز ایجاد دلالت نمی‌کند . در حال حاضر به‌دلیل تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، مراحل تامین قطعات و مواد نخستین از بیرون مضاعف نماید و چه بسا در مواقعی قطع شده می باشد . حالت به شکلی است که حتی شرکت‌های مایل به همکاری با خودروسازان ایرانی، عملا به‌دلیل محدودیت‌های موجود در حوزه نقل‌و‌انتقال پول، توانایی مشارکت ندارند . از یکسو با خودروسازانی مواجه هستیم که نمی‌توانند قطعات خارجی ما یحتاج خود را تامین کنند و از سوی دیگر قطعه‌سازان نیز در تهیه مواد اولیه‌شان مانده‌اند . شرکت‌های فرنگی یا از خوف تحریم‌های آمریکا یا به‌دلیل نبود راه ارتباطی برای نقل‌و‌انتقال پول، بضاعت ادامه همیاری با خودروسازان اهل ایران را ندارند و حتی منابع فرعی تامین قطعه نیز که در تحریم‌های قبلی فعال بودند به‌نوعی غیر‌فعال شده‌اند . 

اینها جدید مشکل‌ها مربوط به تحریم محسوب می‌شوند، حالا آنکه گرفتاری‌های داخلی به‌خصوص کمبود نقدینگی هم پروسه فعالیت زنجیره خودروسازی میهن را به نوبه خود کند کرده می‌باشد . ولی مسلما صدور مجوز افزایش قیمت خودروها، خونی تازه در رگ‌های خودروسازان جاری خواهد کرد، با این درحال حاضر بعید می باشد بتواند ساخت را در حدی چشمگیر افزایش دهد . طبق وعده نائب رئیس وزیر صنعت، ساخت ماشین تا نقطه پایان سال به یک میلیون دستگاه خواهد رسید و این یعنی بیش از ۳۰ درصد کاهش تولید نسبت به سال قبل . نو وصال به تیراژ یک میلیون دستگاهی با اعتنا به فرایند فعلی تولید، خود با نماد سوال روبه‌رو می باشد و اینکه چنین تیراژی در کارنامه ۹۷ خودروسازان به ثبت برسد، قطعی نمی‌باشد . به فرض آنکه ابدا چنین تیراژی نیز حاصل شود، گشوده نیز تناسبی بین قیمت بالا رفته در کناره بازار خودروها و میزان تولیدشان برقرار نخواهد بود و بدین ترتیب بعید به‌نظر میرسد وعده کاهش قیمت اتومبیل دست‌کم به این زودی‌ها و در حدی قابل اعتنا و زمینه رضایت مشتریان، محقق شود . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 303 تاريخ : شنبه 22 دی 1397 ساعت: 17:05

طبیعتا 
ایده‌آل‌ترین موقعیت برای انجام بازی‌های کامپیوتری نشستن بر روی یک صندلی آسان در پشت یک کامپیوتر PC در خانه می باشد ولی امروزه به لطف سیستم‌های خنک‌کننده کارآمد‌تر و کارت‌های گرافیک قدرتمند‌تر در لپ‌تاپ‌ها، این قابلیت هم برای استعمال از لپ‌تاپ به مراد انجام بازی‌های سنگین وزن دیجیتالی مهیا آمده است، چون اکثری از اشخاص فرصت در خانه ماندن برای بازی را ندارند پس بازی بر روی لپ‌تاپ در هر جایی غنیمت بزرگی هست به خصوص که امروزه بازی‌های آنلاین محبوبی زیرا فورتنایت انقلابی در دنیای بازی‌ها به پا کرده‌اند! 
تبلیغات 
خبر‌ها 
ماشین / بلیط هواپیما / لپ‌ تاپ قسطی lenovo-legion-y740-1 
لپ‌تاپ Legion Y740 لنوو برای انجام کار‌های سنگین وزن و بازی معرفی شد 
برای کاربرانی که با نوتبوک بازی میکنند شرکت لنوو محصولی جدید دارااست . لپ‌تاپ Legion Y740 لنوو چیزی است که شما نیاز دارید . لپتاپی که در دو اندازه 15 و 17 اینچی عرضه شده و به جز میزان کاغذ سناریو از لحاظ دیگر مشخصات سخت‌افزاری تقریبا تفاوتی ندارند . لنوو در دل آخرین لپ‌تاپ خود از پردازنده نسل هشتم Core i5-8300H اینتل بهره گرفته که با تنظیمات i7-8750H هم در دسترس خواهد بود . همینطور تا 32 گیگابایت رم را پشتیبانی می‌نماید البته در حال حاضر در آن 8GB + 8GB 3200MHz Corsair خاطر اورکلاک شده قرار دارد . 

این 
رو هم بخون: با 
شایسته ترین لپ‌تاپ‌های دل آشنا شوید 
مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی
به علاوه برای لذت بردن از صدای فوق‌العاده و افکت‌های بازی، اسپیکر‌های طراحی شده توسط دالبی و Dolby Atmos Sound System مورد استفاده قرار گرفته هست . در نسخه 17 اینچی یک ساب‌ووفر نیز قرار خواهد داشت . لنوو هنوز در مورد کارت گرافیک آن توضیحی نداده می باشد اما بی تردید یک عدد از محصول ها کمپانی انویدیا خواهد بود . احتمال دارد در آینده نزدیک اطلاعات مربوط به کارت گرافیک آن هم به خارج درز خواهد کرد . 

همچننی فارغ از در لحاظ به چنگ آوردن مقدار نمایشگر‌ها، هر دو نوع ورقه سناریو از وضوح تصویر Full HD (1920 در 1080) برخوردار می‌باشند که به همراه آن ها از فناوری Dolby Vision HDR یا این که NVIDIA’s G-Sync به کارگیری خواهد شد . در قضیه گرما و سیستم خنک کننده هم نگران نباشید به خصوص وقتی که دستگاه با حداکثر بضاعت و ذیل بار فشار مضاعف در حالا فعالیت می‌باشد چون برای خنک نگه داشتن این محصول، لنوو از لایه خنک کننده دبل حرفه Coldfront به کار گیری کرده می باشد . در ضمن بها جور 15 اینچی از حدود 1750 دلار و دسته 17 اینچی از حدود 1980 دلار به بالا آغاز خواهد شد . توقع میرود هر دو مدل هم از ماه فوریه به بازار عرضه شوند . در ادامه میتوانید چندین از تصاویر مربوط به این لپ‌تاپ را مشاهده کنید . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 299 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 13:48

پول جدید را می‌توان با «ریال جدید» یا واحد پولی تازه با اسم تازه معرفی کرد . بانک مرکزی در این باره در سال‌های قبلی نظرسنجی نیز کرده می‌باشد البته در کل واحد پول ملی را «تومان» توصیف کردند . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

کشور‌ایران تورم بین ۱۵ تا ۲۰ درصدی در یک دوره طولانی نزدیک به ۵۰ ساله داشته پس حذف صفر یک مسئله اجتناب ناپذیر گردیده میباشد . هزینه نشر اسکناس سرسام آور است و با حذف صفرها می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد . از لحاظ تهیه و تنظیم صورت‌های مالی نیز خوبتر هست واحد پول ملی به گونه‌ای باشد که صفر کمتری داشته باشد . 

هدف خزانه مرکزی ثبات‌بخشی به اقتصاد هست ولی ارائه لایحه برای به چنگ آوردن مجوز قانونی این فعالیت هست البته تا مدت اجرا بازه زمانی بر می باشد . از نظر اجرا بایستی مطمئن باشیم که ثبات قسمتی به اقتصاد در حالا شکل‌گیری است ولی در دوران فعلی ضرورتی بر این کار نمیباشد . 

در اروپا خیر فقط عدد یورو بلکه یک صدم یورو و سنت نیز به کار گیری میشود و بها دارااست ولی در مرزوبوم ما عدد ریال به کارگیری نمی شود و حتی ریال در محاسبات و معاملات ما هم به کار گیری نمی شود پس مسئله گردکردن پول برای ما مضاعف نقص‌ نیست بنابراین صحیح هست که مرزوبوم ما ابر تورم نداشته می‌باشد البته تورم ۲۰ درصدی هم حیاتی می باشد پس در مجموع حذف صفر ضرورت داراست . 

اقدامات بانک مرکزی تلاش در در دست گرفتن بازار ارز، رسیدگی به موقعیت نظام بانکی و در دست گرفتن نرخ های نتیجه داشته تا به یک ثبات برسد، بعد از آن اجرای این عمل را انجام خواهد اعطا کرد بدین ترتیب در‌صورتی‌که بی انضباطی بانکی وجود داشته باشد تورم تغییر و تحول نخواهد کرد و حذف صفر هم سود ای نخواهد داشت . اگر برای سیاست گذار پولی به دنبال اعتبار هستیم می بایست مطمئن باشیم که ثبات چکیده رخداد افتاده می‌باشد . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 290 تاريخ : چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت: 14:14